Nadanie numeracji porządkowej nieruchomości (adresu)
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
-
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
-
Dołączyć mapę z pomiaru powykonawczego budynku
-
Aktualny odpis z księgi wieczystej lub akt notarialny potwierdzający tytuł prawny do gruntu
Numer porządkowy nieruchomości może być nadany lub zmieniony na wniosek osoby posiadającej prawo do dysponowania nieruchomością lub z urzędu.
W przypadku braku kompletu dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia. Nie przedłożenie żądanych dokumentów spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpatrzenia.
Komórka organizacyjna
Urząd Miejski w Jastarni ul. Portowa 24
pokój nr 101 (Biuro Obsługi Interesanta)
w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek - piątek od 7.30 do 15.30
Opłaty
Zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego - do 1 miesiąca. Termin wydania decyzji uzależniony jest od otrzymania uzupełnienia wniosku w przypadku stwierdzenia ewentualnych braków.
Termin i sposób realizacji
Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1629)
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje.