Nadanie numeru PESEL
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
-
Listownie, drogą pocztową -
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
-
Pocztą -
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
Uzyskaj numer PESEL (dla obywateli polskich)
Wniosek o nadanie numeru PESEL
Komórka organizacyjna
Urząd Miejski w Jastarni ul. Portowa 24
pokój nr 108 (Ewidencja Ludności)
w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek - piątek od 7.30 do 15.30
Opłaty
Urzędnik przyjmie Twoje zgłoszenie od razu. Jeśli otrzymasz numer PESEL - dostaniesz powiadomienie w tej sprawie.
Termin i sposób realizacji
Urzędnik przyjmie Twoje zgłoszenie od razu. Jeśli otrzymasz numer PESEL - dostaniesz powiadomienie w tej sprawie.
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2015 r. poz. 388)
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z 4 stycznia 2012 r. w sprawie nadania lub zmiany numeru PESEL (Dz. U. z 2012 r. poz. 74 z późn. zm.)