Logo BIP
Herb
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
Gmina Jastarnia

Składanie informacji o wyrobach zawierających azbest i miejscach ich wykorzystywania

Sposoby dostarczenia dokumentów

  • Wizyta w urzędzie
  • Listownie, drogą pocztową
  • Faxem
  • Formularz elektroniczny

Sposoby odbioru dokumentów

  • Osobiście
  • Pocztą
  • Elektronicznie

Wymagane dokumenty

Osoby fizyczne, nie będące przedsiębiorcami, władające nieruchomością, na terenie której znajdują się wyroby zawierające azbest, dokonują inwentaryzacji zastosowanych wyrobów zawierających azbest, poprzez sporządzenie spisu z natury. Wynik inwentaryzacji ujmuje się w informacji, której wzór załączony jest poniżej w dwóch egzemplarzach. Jeden egzemplarz przedkłada się w formie pisemnej Burmistrzowi Jastarni w terminie do 31 stycznia każdego roku, drugi egzemplarz przechowuje przez okres jednego roku, do czasu sporządzenia następnej informacji.

  Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania - do 31 stycznia każdego roku

   Informacja o wyrobach zawierających azbest, których wykorzystywanie zostało zakończone


Komórka organizacyjna

Urząd Miejski w Jastarni ul. Portowa 24

pokój nr 101 (Biuro Obsługi Interesanta)

w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek - piątek od 7.30 do 15.30


Podstawa prawna

§ 10 – Rozporządzenia Ministra Gospodarkiz dnia 13 grudnia 2010 r.w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz.U. z 2011r. Nr 8, poz. 31)


Tryb odwoławczy

Nie przysługuje.


Dodatkowe informacje, uwagi

Przedsiębiorcy, osoby prawne itp. identyczną informację mają obowiązek przedłożyć Marszałkowi Województwa Pomorskiego.