Składanie informacji o wyrobach zawierających azbest i miejscach ich wykorzystywania
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
-
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
Osoby fizyczne, nie będące przedsiębiorcami, władające nieruchomością, na terenie której znajdują się wyroby zawierające azbest, dokonują inwentaryzacji zastosowanych wyrobów zawierających azbest, poprzez sporządzenie spisu z natury. Wynik inwentaryzacji ujmuje się w informacji, której wzór załączony jest poniżej w dwóch egzemplarzach. Jeden egzemplarz przedkłada się w formie pisemnej Burmistrzowi Jastarni w terminie do 31 stycznia każdego roku, drugi egzemplarz przechowuje przez okres jednego roku, do czasu sporządzenia następnej informacji.
Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania - do 31 stycznia każdego roku
Informacja o wyrobach zawierających azbest, których wykorzystywanie zostało zakończone
Komórka organizacyjna
Urząd Miejski w Jastarni ul. Portowa 24
pokój nr 101 (Biuro Obsługi Interesanta)
w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek - piątek od 7.30 do 15.30
Podstawa prawna
§ 10 – Rozporządzenia Ministra Gospodarkiz dnia 13 grudnia 2010 r.w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz.U. z 2011r. Nr 8, poz. 31)
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje.
Dodatkowe informacje, uwagi
Przedsiębiorcy, osoby prawne itp. identyczną informację mają obowiązek przedłożyć Marszałkowi Województwa Pomorskiego.