Dzierżawa gruntu/ przedłużenie umowy dzierżawy
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
-
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
-
Dołączyć 2 aktualne egzemplarze mapy sytuacyjno – wysokościowej/ ewidencyjnej z naniesioną lokalizacja gruntu
-
Aktualny wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej
-
Decyzja o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, jeżeli została wydana
W przypadku braku kompletu dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia. Nie przedłożenie żądanych dokumentów spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpatrzenia.
Komórka organizacyjna
Urząd Miejski w Jastarni ul. Portowa 24
pokój nr 101 (Biuro Obsługi Interesanta)
w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek - piątek od 7.30 do 15.30
Termin i sposób realizacji
Zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego - do 1 miesiąca.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1774)
Art. 693 §1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. – kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 380)
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje.